کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه‌ اندازی پسوند جدید دامین برای خود میزبانی امن در شبکه‌ های داخلی

امروزه خود میزبانی به موضوع مهمی تبدیل شده است. برخی از افراد می‌خواهند با راه‌ اندازی سرویس‌ های خود در خانه، کنترل بیشتری روی اطلاعات خود داشته باشند یا با نحوه‌ی کارکرد فناوری آشنا شوند. یک سازمان به نام ICANN قصد دارد این کار را برای کاربران آسان‌ تر کند. آن‌ ها پسوندی به نام ".internal" را برای دامنه‌ های اینترنتی رزرو کرده‌اند تا روی اینترنت قابل استفاده نباشد. جالب است بدانید که موسسه‌ی مهندسی برق و الکترونیک (IEEE) قبلا پسوند ".home.arpa" را برای استفاده‌ی داخلی و خانگی با استاندارد RFC 8375 رزرو کرده بود؛ اما ".internal" نامی واضح‌ تر است.

 

راه‌ اندازی پسوند جدید دامین برای خود میزبانی امن در شبکه‌ های داخلی

 

آغاز امسال، ICANN درخواست کرد کاربران در مورد این پسوند جدید نظر دهند. از آنجایی که هیچ نگرانی خاصی (به جز طول پسوند) وجود نداشت، این موضوع برای بررسی بیشتر به هیئت مدیره‌ی ICANN ارائه شد. طبق گزارش نشریه‌ی The Register، ICANN اکنون این دامنه را تایید کرده است. به این معنی که هیچکس در اینترنت نمی‌تواند نام دامنه‌ای مانند "neowin.internal" ثبت کند.

شاید ندانید، اما برای آدرس‌ های IP خاصی که نباید در اینترنت مسیریابی شوند، قبلا چنین تنظیمی وجود داشته است. طبق استاندارد RFC 1918، آدرس‌ های موجود در محدوده‌های ۱۰.۰.۰.۰/۸، ۱۷۲.۱۶.۰.۰/۱۲ و ۱۹۲.۱۶۸.۰.۰/۱۶ صرفا برای استفاده در شبکه‌ های داخلی هستند. استاندارد جدید ICANN به این معنی است که اکنون می‌توانید با استفاده از این آدرس‌ ها و پسوند جدید، سرویس‌ های DNS و مرکز صدور گواهینامه (برای رمزگذاری) خود را در شبکه‌ی داخلی‌ تان راه‌ اندازی کنید، بدون اینکه نگران خرابی در شبکه‌ی خود در آینده باشید.

 

نکات مهم:

  1. اگر تصمیم به استفاده از این پسوند جدید دارید، به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید از خدماتی مانند Let’s Encrypt با آن استفاده کنید، چرا که هیچ مالک خاصی برای زیرمجموعه‌ های دامنه‌ی ".internal" وجود ندارد. البته می‌توانید سیستم خودتان را راه‌ اندازی کنید، اما همچنان برای دریافت گواهینامه‌ های معتبر نیاز به خرید یک دامنه‌ی عمومی خواهید داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50702 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/19 تعداد مشاهده: 751
سافت گذر